Massa alster av olika slag!






























Kommentarer
Postat av: lenislenis

Sååå många fina alster! Försöker hita en favorit men lyckas inte.... men det behöver jag väl å andra sidan inte heller? ;)

Älskar kaffefilterkortet du distressat och även kortet med papegojan - SÅ snyggt! Jag älskar den tekniken!

Uppsättningen till din mormor är bara så fin! Kortet och asken och det har tillkommit en flaskhängare ser jag ;)

Nya-hemmet-kortet är så enkelt o stilrent och man blir så glad av färgerna!

Tagen - klockren! Jag dregglar....

Bröllopskortet - så skirt o fint o enkelt! Snyggt med spetsen åt två håll och kul idé med bling runt ordet i papperet!

Det rosa kortet gillar jag oxå - enkelt men mkt snyggt! (Enkelt är min melodi - ofta blir det bäst!)

Sen har du gjort roliga kortvikningar oxå - de kortet är oxå jättefina! har inte testat på ngn av vikningarna men det måste jag göra - snyggt var det! Och kul med annat än "normalstorlek" o "normalvikning" på kort! :)

Tack för all inspiration!



Har ni sett att Kortmakaren ska ha mara 27 november? Visste inte hur jag skulle göra först (disk med mig själv då jag ska på träff helgen före o efter) men jag anmälde mig ändå till slut. Träffen ska vara i butiken denna gången så det blir väl en lite mindre träff - mysigt i butiken tycker jag!

Ni ska inte hänga på?

2010-11-08 @ 12:22:19
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kanonfina grejer du gjort! Kul att se lite liv i bloggen :-)

2010-11-08 @ 13:39:40
URL: http://maddiezens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för alla snälla ord :-)



Lena: Hade varit superkul att gå på maran men vi (jag o C) är uppbokade hela dagen o kvällen, har 2 konserter med kören denna dag...

2010-11-10 @ 12:02:44
Postat av: Catrin (Lillstrumpa)

Oj, vilken uppdatering! Många alster blir det. Nu har även jag uppdaterat lite...

2010-11-23 @ 18:02:42
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0