Använt mässinköp...

Nu har jag äntligen haft lite tid och lust att använda några av de leksaker jag köpte på mässan i Gbg. Så här blev det:




Fick använt min nya Magnoliastämpel som jag målat med promarkers och dekorerat med röd stickles och glace. Grattisstämpeln har jag köpt från Arkivet. Swirlarna runt kanten är två olika stämplar från Tingtura som jag redan tycker jättemycket om!!! På höger sida i kanten av swirlen har jag satt små röda stjärnor, de är lite svåra att se på bilden men det är rätt fint (fick lite inspiration från Kicki/Tingtura på mässan. Tack Kicki!).

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Superfint kort! Kul att se lite nytt i bloggen. ;)

2009-03-16 @ 16:17:27
URL: http://tsambika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0