Nu är jag ägare av en cuttlebug!

Jag och Casper åkte till Gbg i onsdags eftermiddag och jag fick köpt mig en cuttlebug, lika bra att smida medans järnet är varmt!!! Har bara hunnit testa lite av mina nya dies och jag känner mig jättenöjd. Casper  (2,5 år) satte sig framför buggen idag och började veva, han ville också göra så det var bara att sätta igång. Vi gjorde två Nalle Puh, många ballonger och några "bakgrunder". När Chris kom hem på kvällen så ville Casper visa hur man gör, stolt som en tupp visade han pappa att han kan veva... Ska nog bli en scrappare av honom oxå!

Kommentarer
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Mmmm, det gäller att börja i tid. ;)



Nu väntar jag bara på att få se lite resultat från alla dina inköp....



Träff snart!?!

2009-03-13 @ 22:25:20
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: lenislenis

Det ska börjas i tid!

Kul med Cuttlebug, eller hur? :-)

2009-03-21 @ 23:42:27
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0